barZatvori
Vaša korpa Moj profil
  • Akcija: 50% popusta na Gigabyte GS27F uz Gaming Računar Pro
Prelaskom na drugi pretraživač bićete u mogućnosti da koristite opcije prilagođene slabovidim osobama
  • Konfigurišite Vaš gaming računar
  • Naručeno prije 23:59 sati, isporučeno u ponedjeljak
  • Najbolji hardver
  • 2 godine garancije
  • Monri

Support

Trebate savjet?

Kontaktirajte nas
Support

Standardna garancija od 2 godine

Svi modeli gaming računara standardno dolaze sa trogodišnjom punom garancijom. Dakle, ako postoji problem, možete nam poslati računar kako bismo riješili problem umjesto vas. Uz 2-godišnju garanciju možete poslati ili donijeti računar i svi će se dijelovi besplatno zamijeniti 2 godine, u drugoj i trećoj godini plaćate samo rad. Na ovaj način imate sustav koji savršeno funkcionira 2 godine bez rizika od troškova neispravnih dijelova.

S ovom garancijom plaćamo troškove dostave za vraćanje gaming računara natrag, troškovi zamjene neispravnog računara su vam ovdje dostupni. Dodatne mogućnosti garancije: 2 godine Premium garancije + 200 km..

Pravna garancija

Zakonska garancija odnosi se na sve artikle koje kupujete od nas. To znači da predmet mora biti u dobrom stanju i pravilno funkcionirati pri normalnoj uporabi. Ako primite artikl u kojem to nije slučaj, ponudit ćemo vam odgovarajuće rješenje u najkraćem mogućem roku. Ovisno o artiklu, to činimo zamjenom, popravkom ili povratom novca. GamingRacunari.ba je odgovoran za pružanje dobrih proizvoda. Proizvodi GamingRacunari.ba pokriveni su pravnom garancijom. To znači da osiguravamo da isporučeni proizvodi nisu slomljeni ili oštećeni.

Ako se žalba pokaže opravdanom, GamingRacunari.ba će odlučiti hoće li nastaviti s popravkom ili zamjenom.

Garancija ne može podnijeti zahtjev u slučaju::

- štete nastale namjerom ili nemarom
- normalnog habanja

Garancija proizvođača

Osim zakonske garancije, garancija proizvođača odnosi se na određene artikle. Garancija proizvođača je dodatna garancija koju daje uvoznik ili proizvođač. Proizvođač ili uvoznik mogu postaviti uvjete za ovu garanciju. Garancijski rok također ovisi o proizvođaču. Više informacija o garanciji proizvođača može se pronaći na web stranici proizvođača ili u uputama za korištenje proizvoda.

Kako ostvariti garanciju?

Ukoliko artikal pokriva garancija proizvođača, potrebno je prvo pročitati uvjete garancije koje je propisao proizvođač ili uvoznik. U slučaju kvara, artikal se najčešće šalje na servisiranje kod ovlaštenog servisnog centra proizvođača ili uvoznika. Potrebno je imati originalni račun i garancijski list, ukoliko ga je proizvođač priložio uz artikal.

Isključenja garancije

Postoje situacije u kojima garancija neće vrijediti. To uključuje štete nastale krivnjom kupca, neadekvatno korištenje proizvoda, nepoštivanje uputstava za korištenje ili neovlašteno popravljanje proizvoda od strane trećih lica. Također, garancija se neće primjenjivati ukoliko su oštećenja nastala prirodnim katastrofama, poput požara, poplava ili groma.

Ako korisnik otvori svoj računar ili izmijeni bilo koji dio hardvera bez odobrenja proizvođača ili ovlaštenog servisa, može doći do gubitka garancije. Garancija se obično smatra nevažećom ako su bilo kakve intervencije izvršene na računaru bez odobrenja proizvođača ili ovlaštenog servisa. To uključuje i dodavanje bilo kakvih dodatnih komponenti koje nisu originalno ugrađene u računar. Stoga se preporučuje da korisnici ne pokušavaju sami popravljati ili nadograđivati svoje računare kako ne bi izgubili garanciju proizvođača..

Zaključak

Garancija proizvođača je dodatna zaštita za potrošače koja može pružiti mir i sigurnost pri kupovini artikla. Važno je pročitati uvjete garancije prije kupovine i pridržavati se uputstava za korištenje proizvoda kako bi se osiguralo da garancija vrijedi. U slučaju kvara, potrebno je kontaktirati ovlašteni servisni centar proizvođača ili uvoznika kako bi se ostvarila garancija.